• 1878

    1878

    Volt egyszer egy kis gyógyszertár Firenzében

    Az angol orvos, Henry Roberts felfedezi a Boro-talkum formulát: vajon el tudta-e akkoriban képzelni, hogy az általa készített fehér testpor az olaszok bőrét több mint öt generáción keresztül kényezteti majd?

  • 1904

    1904

    Csupa nosztalgia

    A Borotalco ezzel a nagy múlttal rendelkező zöld dobozzal meghódította Olaszországot, és beköltözött az olasz háztartásokba. Szinte minden olasz embert elfog a nosztalgia érzése, ha időközben megpillantja az igen ismertté vált dobozt.

  • 1915

    1915

    Borotalco az egész családnak

    A régi Borotalco plakátok a magas minőségű, természetes talkumpor kiváló tulajdonságait hirdették: nedvszívó, frissítő, valamint simává teszi a bőrt és ápolja azt. A finom Borotalco por a mai napig alkalmas mind a felnőttek, mind a csecsemők bőrének ápolására. Fedezze fel a Borotalco számos felhasználási módját itt

  • 1929

    1929

    Gyakran megpróbálták, de sohasem sikerült

    Ebben az időszakban sokan megkísérelték, hogy leutánozzák a sikereinket, ám a tapasztalatot és a hagyományt nem olyan egyszerű lemásolni. Továbbra is igaz, hogy: HA AZ NEM ROBERTS-TŐL VAN, AKKOR AZ NEM IS BOROTALCO! Így van?

  • '90-es évek

    90. léta

    A Borotalco termékcsalád megszületése

    1992-ben a Bolton csoport vette át a Borotalcot, és sikeresen vitte tovább a márkát ugyanolyan magas szintű minőségi igényre törekedve. Mindegy, hogy szappan, dezodor, tusfürdő vagy habfürdő – az egykori Borotalco illat megmaradt, és a mai napig kényeztet bennünket.

  • 1999-2003

    1999-2003

    Az egész testre kiterjedő jó közérzet

    Az új, természetes mikrotalkummal gazdagított Borotalco dezodoroknak köszönhetően manapság sok olasz igazán jól érzi magát a bőrében. A Borotalco gátolja az izzadást, és gondoskodik arról, hogy a bőr kellemesen száraz legyen.

  • 2004

    2004

    100 év és egy kicsit sem lett elavult!

    A kerek jubileum alkalmával a Borotalco egy kiállításon mutatta be, hogy a rohanó idő ellenére a hagyománnyal rendelkező márkák hosszú éveken keresztül képesek sikeresek maradni.

  • 2011-2012

    2011-2012

    Díjnyertes: a Borotalco Original spray

    logo-kassensturz 2011 – A Borotalco meghódítja Svájcot
    A Borotalco Original dezodor már nagyon rövid idő elteltével jelentős kitüntetésben részesült: a híres német-svájci műsor, a"Kassensturz" dezodor tesztjében, ez a deo érte el a legjobb eredményt.

    2012 – A Borotalcot bevezetik Szlovéniába logo-prod14
    Az egyedülálló illat és a dezodorok kitűnő hatása Szlovéniában is nagy sikert aratott: a Borotalco-t a Nielsen a 2014-es év termékének választotta.

  • Napjainkban

    Dnes

    Borotalco már Magyarországon is kapható.

    Az unisex "Borotalco Original", "Borotalco Invisible", "Borotalco Fresh" és " Borotalco White" dezodorok gazdagítják az izzadásgátló termékek hazai piacát.

Tudjon meg többet a Borotalco történetéről!